home about freebies twitter tumblr follow


Writter

W E L C O M E . Farah is a short name. SPM-2016. Don't know much about world. Friendly is good :)

ARCHIEVE



Walkie-Talkie


# Be nice#liar[x]#Mention me if you done follow #Don't press 'Go' many times

CREDIT

- Skins by Adila
basecode Mayra.
SaveGaza
Saturday, 24 November 2012 | 1 Comments

              Assalamualaikum kepada si pembaca:D yang beragam islam . dan Salam Sejahtera .
korang tawu kan pasal macam mana keadaan di Gaza sekarang . kesian dengan mereka yang disana . banyak yang terkorban . tidak terkecuali kanak-2  yang masih lagi kecil-2 ituu . macam bayi , rahmat Allah . Tapi , tak apa . itu dah Allah yang tentukan . Lagipun , Kita yang disini ni hanya mampu melihat dan berdoa sahaja . Jika doa kita itu ikhlas , Insya-Allah  doa kita akan dimakbulkan dengan izin Allah .

Hah! Sekarang banyak dh kn buat PrayForGaza-Palestin- . beberapa gambar PrayForGaza kat bawa nii :-


                                                  Keep Calm and Pray For GAZA


                   Whoever you are , I beg you . Please Pray For GAZA! theyneedpeace

                           Gaza Perlukan keamanan . Hidup dengan aman dan damai


                               Tengok yang ni pula' . Apa pandangan kamuu ? :D

 

#Sesungguhnya  Allah itu maha berkuasa:)













Blogger ibtisam said...

free gaza!!! =D

 

Post a Comment